Můj blog ze světa marketingu
Zadáním svého emailu souhlasíte se zásadami Ochrany osobních údajů.
JAK STANOVIT CÍLE, KTERÉ NÁS MOTIVUJÍ
Máte cíle, které vás motivují a které chcete splnit? Blíží se konec prvního pololetí a s ním je mnoho mých klientů vystaveno sílícímu tlaku na SPLNĚNÍ NASTAVENÝCH CÍLŮ. Pokud tedy zvládli na začátku roku stanovit cíle. Ti, kteří plní, si užívají a těší se na léto....
CO JE MARKETINGOVÝ PLÁN?
Často se mě klienti ptají, co je marketingová strategie a co je marketingový plán a zda potřebují obojí. Já odpovídám, že potřebují obojí, protože strategie a plán do sebe zapadají jako skládačka. Když nemáte strategii, tak nemůžete podnikat žádné taktické...
MARKETINGOVÝ MIX
Marketingový mix je dalším marketingovým pojem, který se do povědomí začal dostávat již v polovině minulého století. Jaká je definice marketingového mixu? Philip Kotler a Gary Armstrong uvádějí ve své učebnicové knize Marketing (Grada Publishing 2004,...
CO JE MARKETING?
Pokud se zeptáte lidí kolem sebe, tak dostanete velice široké spektrum odpovědí. Někdo za marketing považuje reklamu, jiný nabízení a prodávání, další dosahování zisku, nebo uspokojování potřeb zákazníka. Existují i lidé, kteří vnímají marketing negativně, jako...
DLOUHODOBÉ ZVYŠOVÁNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKŮ
Pokud chcete v dnešním světě obstát, tak se musíte soustředit na ty zákazníky, kteří vám přináší největší zisk a těm prodávat opakovaně. Jde o zvyšování hodnoty zákazníkům v čase. To tedy znamená, že k tomu, abyste dlouhodobě uspěli, nepotřebujete stále hledat nové...
IDEÁLNÍ ZÁKAZNÍK A PŘESVĚDČIVÁ NABÍDKA. Seriál marketingová strategie – 3
Abyste byli v podnikání úspěšní, musíte si co nejpřesněji definovat svého ideálního zákazníka a jemu na m míru připravit nabídku.