Můj blog ze světa marketingu
Zadáním svého emailu souhlasíte se zásadami Ochrany osobních údajů.
OSOBNÍ ZNAČKA
Téma osobní značky a jejího budování je vysoce relevantní nejen pro podnikatele, ale i zaměstnance. Když poprvé někoho potkáte nebo čtete jeho životopis, tak si jej pak vygooglujete, abyste si o něm udělali jasnější obrázek. A to, co najdete, často rozhodne o...
MARKETINGOVÁ / BUSINESS STRATEGIE VÁM POMŮŽE STMELIT TÝM
Pandemie stále neodezněla, pracujeme v různých hybridních nastaveních, ve kterých není komunikace úplně snadná. To vede k tomu, že nyní častěji s klienty řeším, jak zjistit, zda jejich tým funguje jako tým, který táhne za jeden provaz. Fungujete jako...
STRATEGIE VS OPERATIVA: PROČ SE NESOUSTŘEDÍME NA TO DŮLEŽITÉ A JAK TO ZMĚNIT?
Všichni tušíme, že je potřeba soustředit se na věci důležité / strategické, které nás posunou o kousek dál. – vidět les a na stromy 🙂 Děláme to ve skutečnosti? V půlce května jsem udělala průzkum mezi svými klienty, abych zjistila, jak trávíme čas, a zda jsme...
Jak začít podnikat? Postupně a s málem…
Chcete rozjet podnikání a bojíte se velké změny a nejistoty? Chtěli byste rozjet své vlastní podnikání, ale máte obavu z velkého kroku do neznáma? Tušíte, v čem byste chtěli podnikat, ale nejste si jistí, zda vás to bude bavit a dlouhodobě vás to uživí?...
PROČ PODNIKÁTE? ANEB BEZ VIZE A STRATEGIE SE ŠPATNĚ PODNIKÁ. Seriál marketingová strategie- 1
Proč podnikáte / proč chcete začít podnikat? Co chcete ze svého podnikání získat? Našli jste si čas a přemýšleli nad těmito otázkami? Odpovědi na tyto otázky jsou stejně tak důležité jako vědět v čem podnikat. Protože pokud víme, proč...
NEBEZPEČNÁ KONKURENCE NEBO ÚCTYHODNÝ SOUPEŘ?
Co vaše konkurence? Vnímáte ji jako nebezpečné soky, které je třeba porazit, nebo jako úctyhodné soupeře, kteří vás mohou inspirovat a posunout zase o kus dál? Konkurence jako nebezpečný sok Většina z nás vnímá konkurenci jako nebezpečného soka. Jako...