Můj blog ze světa marketingu

Dostávejte každý měsíc inspirující marketingový zpravodaj e-mailem.
Zadáním svého emailu souhlasíte se zásadami Ochrany osobních údajů.
osobní rozvoj
moje osobní značka
OSOBNÍ ZNAČKA

OSOBNÍ ZNAČKA

Téma osobní značky a jejího budování je vysoce relevantní nejen pro podnikatele, ale i zaměstnance. Když poprvé někoho potkáte nebo čtete jeho životopis, tak si jej pak vygooglujete, abyste si o něm udělali jasnější obrázek. A to, co najdete, často rozhodne o...

...číst dále

marketingová strategiemarketingové dovednosti
STRATEGIE VS OPERATIVA: PROČ SE NESOUSTŘEDÍME NA TO DŮLEŽITÉ A JAK TO ZMĚNIT?
STRATEGIE VS OPERATIVA: PROČ SE NESOUSTŘEDÍME NA TO DŮLEŽITÉ A JAK TO ZMĚNIT?

STRATEGIE VS OPERATIVA: PROČ SE NESOUSTŘEDÍME NA TO DŮLEŽITÉ A JAK TO ZMĚNIT?

Všichni tušíme, že je potřeba soustředit se na věci důležité / strategické, které nás posunou o kousek dál. – vidět les a na stromy 🙂 Děláme to ve skutečnosti? V půlce května jsem udělala průzkum mezi svými klienty, abych zjistila, jak trávíme čas, a zda jsme...

...číst dále