Můj blog ze světa marketingu
Zadáním svého emailu souhlasíte se zásadami Ochrany osobních údajů.
Využíváte v praxi své talenty – silné stránky?
Znáte ten moment, kdy vás práce baví, naplňuje, vy zapomínáte na čas a práce vám jde neuvěřitelně od ruky? To není náhoda - to je znalost talentů.
Předvídej budoucnost, nebo budeš minulostí!
Schopnost předvídat a připravit se na alternativní budoucnosti není luxus - je to nutnost pro přežití a růst. Proto je potřeba začlenit předvídání budoucnosti do vašeho strategického plánování, čímž získáte nejen konkurenční výhodu, ale také odolnost vůči nečekaným změnám.
Jak na efektivní marketingové investice? Tajemství pravidla 60:40
Efektivita marketingových investic je často posuzována skrze okamžité výsledky. Jenže tento přístup má jednu zásadní slabinu: rychlé výsledky ne vždy znamenají dlouhodobý úspěch. Jak zajistit, že vaše investice do marketingu budou fungovat nejen dnes, ale i zítra?
Klíčové polemiky v moderním marketingu
V současném světě marketingu existuje mnoho směrů a filozofií. Dva z nejvlivnějších marketérů dnešní doby, Mark Ritson a Byron Sharp, často zastávají protichůdné pozice v několika klíčových otázkách. Pojďme se na jejich blíže podívat na jejich hlavní polemiky.
5 disciplín odvážných lídrů – od rozvoje talentů k výsledkům
Proč některé firmy prosperují a jiné ne? Klíčem k úspěchu je chytře nastavená práce – záleží na tom jak pracujete, nikoli kdo jste. Podle Mortena Hansena, experta na efektivitu a vedení týmů, existuje pět disciplín, které odvážní lídři musí zvládnout, aby vedli své týmy k nejlepším výsledkům.
Jak můžete vytvořit a získat nové trhy a zvýšit hodnotu pro zákazníka?
Myšlenkou je, že místo soutěžení v přeplněném a nasyceném červeném oceánu stávajících trhů byste měli vytvořit modrý oceán. Tím se rozumí neobsazený prostor, ve kterém můžete zákazníkům nabídnout něco nového a hodnotného.